Nadanie numeru nieruchomości, jego zmiana, zmiana adresu zamieszkania i adresu do korespondencji wymaga zachowania formy pisemnej.
Zmiana umowy - szczegóły
Jeśli chcesz zmienić dane Odbiorcy usług:
- zgłoś zmianę danych osobiście w Dziale technicznym na stosownym formularzu (DRUK);
- prześlij zgłoszenie pocztą na adres: ZWiK Sp. z o.o. ul. Parkowa 3, 86-100 Świecie;
Jeśli nie posiadasz dostępu do przygotowanego przez nas zgłoszenia, możesz dostarczyć własne pismo, pod warunkiem, że treść merytoryczna będzie tożsama z treścią zawartą w naszym formularzu. Do zgłoszenia dołącz kserokopie lub skan dokumentu potwierdzającego zmianę danych.
Zobacz jakie dokumenty powinieneś dostarczyć, w przypadku zmiany:
- nazwiska – dołącz kserokopię dowodu osobistego lub kserokopię aktu małżeństwa;
- nazwy firmy – dołącz aktualny REGON/zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wydruk z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej/KRS;
- adres siedziby firmy – dołącz aktualny REGON/zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wydruk z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej/KRS;
- adres przyłącza – dołącz decyzję administracyjną o zmianie lub nadaniu numerów porządkowych.
PAMIĘTAJ! Zmiany danych Odbiorcy Usług zawartych w umowie, może dokonać Odbiorca Usług lub osoba pisemnie upoważniona przez Odbiorcę Usług.
Rozwiązanie umowy - kiedy i jak?
Umowę o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków rozwiązujemy w przypadku:
- sprzedaży/likwidacji nieruchomości,
- utraty dotychczasowego tytułu prawnego do nieruchomości, która jest podłączona do sieci wodociągowej i/lub kanalizacyjnej i na którą podpisana jest umowa.
Rozwiązanie umowy - szczegóły
Umowa może być rozwiązana przez każdą ze stron, w każdym czasie, na podstawie porozumienia stron.
Wypowiedzenie umowy wymaga zachowania formy pisemnej.
Usługobiorca obowiązany jest do zapłaty należności za usługi świadczone przez Przedsiębiorstwo za okres obowiązywania umowy.
Zgodnie z oraz §16 Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie gminy Świecie wprowadzonego Uchwałą Nr 355/06 Rady Miejskiej w Świeciu z dnia 30 marca 2006 r. umowa wygasa w przypadku:
- śmierci dotychczasowego Odbiorcy Usług, z którym była zawarta,
- utraty przez Odbiorcę usług prawa do korzystania z nieruchomości, z chwilą zawiadomienia przedsiębiorstwa o utracie tego prawa.
Rozwiązanie bądź wygaśnięcie umowy uprawnia Przedsiębiorstwo do zastosowania środków technicznych uniemożliwiających dalsze korzystanie z usług (zamknięcie przyłącza wodociągowego lub/i kanalizacyjnego oraz demontaż wodomierza głównego).
DOKUMENTY WYMAGANE DO ROZWIĄZANIA UMOWY:
Z powodu SPRZEDAŻY budynku:
Sprzedający:
- pisemny wniosek o rozwiązanie umowy, z nazwą i adresem osoby przejmującej nieruchomość (16 – Wniosek zmiana danych/rozwiązanie umowy)
- tytuł prawny zbycia nieruchomości
- protokół zdawczo-odbiorczy z numerami i stanami wodomierzy podpisany przez Stronę Zdającą i Przejmującą – w celu otrzymania ostatecznego rozliczenia.
Kupujący: dokumenty wymagane przy ZAWARCIU UMOWY O DOSTARCZENIE WODY I ODPROWADZENIE ŚCIEKÓW
Z powodu WYBURZENIA budynku:
- pisemny wniosek o rozwiązanie umowy (16 – Wniosek zmiana danych/rozwiązanie umowy)
Jeśli nie posiadasz dostępu do przygotowanego przez nas wniosku, możesz dostarczyć własne pismo, pod warunkiem, że treść merytoryczna będzie tożsama z treścią zawartą w naszym formularzu.