Zmiana umowy - kiedy i jak?


Wersja JSON

Nadanie numeru nieruchomości, jego zmiana, zmiana adresu zamieszkania i adresu do korespondencji wymaga zachowania formy pisemnej.

Zmiana umowy - szczegóły

Jeśli chcesz zmienić dane Odbiorcy usług:

  • zgłoś zmianę danych osobiście w Dziale technicznym na stosownym formularzu (DRUK);
  • prześlij zgłoszenie pocztą na adres: ZWiK Sp. z o.o. ul. Parkowa 3, 86-100 Świecie;

Jeśli nie posiadasz dostępu do przygotowanego przez nas zgłoszenia, możesz dostarczyć własne pismo, pod warunkiem, że treść merytoryczna będzie tożsama z treścią zawartą w naszym formularzu. Do zgłoszenia dołącz kserokopie lub skan dokumentu potwierdzającego zmianę danych.

Zobacz jakie dokumenty powinieneś dostarczyć, w przypadku zmiany:

  • nazwiska – dołącz kserokopię dowodu osobistego lub kserokopię aktu małżeństwa;
  • nazwy firmy – dołącz aktualny REGON/zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wydruk z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej/KRS;
  • adres siedziby firmy – dołącz aktualny REGON/zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wydruk z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej/KRS;
  • adres przyłącza – dołącz decyzję administracyjną o zmianie lub nadaniu numerów porządkowych.

PAMIĘTAJ! Zmiany danych Odbiorcy Usług zawartych w umowie, może dokonać Odbiorca Usług lub osoba pisemnie upoważniona przez Odbiorcę Usług.

 

Rozwiązanie umowy - kiedy i jak?

Umowę o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków rozwiązujemy w przypadku:

  • sprzedaży/likwidacji nieruchomości,
  • utraty dotychczasowego tytułu prawnego do nieruchomości, która jest podłączona do sieci wodociągowej i/lub kanalizacyjnej i na którą podpisana jest umowa.

Rozwiązanie umowy - szczegóły

Umowa może być rozwiązana przez każdą ze stron, w każdym czasie, na podstawie porozumienia stron.

Wypowiedzenie umowy wymaga zachowania formy pisemnej.

Usługobiorca obowiązany jest do zapłaty należności za usługi świadczone przez Przedsiębiorstwo za okres obowiązywania umowy.

Zgodnie z oraz §16 Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie gminy Świecie wprowadzonego Uchwałą Nr 355/06 Rady Miejskiej w Świeciu z dnia 30 marca 2006 r. umowa wygasa w przypadku:

  • śmierci dotychczasowego Odbiorcy Usług, z którym była zawarta,
  • utraty przez Odbiorcę usług prawa do korzystania z nieruchomości, z chwilą zawiadomienia przedsiębiorstwa o utracie tego prawa.

Rozwiązanie bądź wygaśnięcie umowy uprawnia Przedsiębiorstwo do zastosowania środków technicznych uniemożliwiających dalsze korzystanie z usług (zamknięcie przyłącza wodociągowego lub/i kanalizacyjnego oraz demontaż wodomierza głównego).

 

DOKUMENTY WYMAGANE DO ROZWIĄZANIA UMOWY:

Z powodu SPRZEDAŻY budynku:

Sprzedający:

  • pisemny wniosek o rozwiązanie umowy, z nazwą i adresem osoby przejmującej nieruchomość (16 – Wniosek zmiana danych/rozwiązanie umowy)
  • tytuł prawny zbycia nieruchomości
  • protokół zdawczo-odbiorczy z numerami i stanami wodomierzy podpisany przez Stronę Zdającą i Przejmującą – w celu otrzymania ostatecznego rozliczenia.

Kupujący: dokumenty wymagane przy ZAWARCIU UMOWY O DOSTARCZENIE WODY I ODPROWADZENIE ŚCIEKÓW

Z powodu WYBURZENIA budynku:

  • pisemny wniosek o rozwiązanie umowy (16 – Wniosek zmiana danych/rozwiązanie umowy)

Jeśli nie posiadasz dostępu do przygotowanego przez nas wniosku, możesz dostarczyć własne pismo, pod warunkiem, że treść merytoryczna będzie tożsama z treścią zawartą w naszym formularzu.

Tomasz Miraszewski, 2021-03-31 16:32:51 / Utworzenie artykułu
Czytanie tekstu na głos